Veelgestelde vragen

Wat is Ontdek de Alblasserwaard?

Welkom op Ontdek de Alblasserwaard! Leer de omgeving gemakkelijk kennen en ontdek de enorme diversiteit aan activiteiten en prachtige plekken in de Alblasserwaard en Vijfheerenlanden. Je boekt eenvoudig rondvaarten, B&B’s, musea, landwinkels, restaurants en nog veel meer! 

Er is iets misgegaan met de betaling. Wat moet ik doen?

Heb je wel geprobeerd te betalen, maar is het geld niet van je rekening afgeschreven? Controleer dan eerst of jouw bank last heeft van een storing. Is dat niet het geval, neem dan contact op met onze administratie (administratie@bezoekgerrit.nl) om na te gaan of jouw betaling daadwerkelijk niet gelukt is. 

Kan ik mijn boeking wijzigen?

Wil je bijvoorbeeld het aantal personen wijzigen? Of de dag? Neem dan contact met ons op via info@bezoekgerrit.nl. Wij kijken dan graag wat er mogelijk is.

Moet ik direct betalen?

Ja, de volledige betaling dient via dit platform te geschieden. Er kan op diverse manieren betaald worden.

Hoe gaat Ontdek de Alblasserwaard om met mijn privacy?

Ontdek de Alblasserwaard gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze privacyverklaring.

Is het vervoer inbegrepen tussen de diverse uitjes?

Nee, je dient met eigen vervoer naar de diverse uitjes te reizen.

Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?

Je kan snel en veilig betalen met iDeal, Mastercard en Bancontact.

Zijn er kosten verbonden aan een annulering?

Ontdek de Alblasserwaard hanteert annuleringsvoorwaarden. De annuleringskosten worden per situatie beoordeeld. De hoogte is afhankelijk van het door jou geboekte uitstapje. Je kunt zelf een annuleringsverzekering afsluiten. Voor meer informatie verwijzen we je naar onze wijzigings- en/of annuleringsvoorwaarden.

Hoe werkt betalen met iDEAL?

Wij bieden je de keuze om via iDEAL direct te betalen. Kies voor betalen via iDEAL en selecteer je bank. Vervolgens wordt je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht al klaar staat. Je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van je betaalrekening afgeschreven en de boeking wordt verwerkt.

Moet ik mijn boekingsbevestiging printen?

Dit is niet nodig, je kunt de bevestiging ook op je telefoon laten zien.

Zijn er andere prijzen voor kinderen?

Sommige uitjes hebben inderdaad andere prijzen voor kinderen (0-3 jaar / 3-6 jaar). Dit is terug te vinden in de prijsopbouw.

Krijg ik een bevestiging nadat ik geboekt/afgerekend heb?

Je ontvangt bij elke reservering/betaling een bevestiging per e-mail. Naast de mail kun je jouw boekingen ook terugvinden in je account onder de tab 'geboekte activiteiten'.

Hoe log ik in op Ontdek de Alblasserwaard?

Je logt in op Ontdek de Alblasserwaard door rechtsboven in je scherm op 'inloggen' te klikken. Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op 'inloggen'.

Kan ik een factuur ontvangen van mijn bestelling?

Ontdek de Alblasserwaard is bestemd voor de particuliere markt. Om deze reden is het niet mogelijk om een factuur te ontvangen.

Hoe kan ik gebruik maken van Ontdek de Alblasserwaard?

Door een account aan te maken op Ontdek de Alblasserwaard kan je gemakkelijk reserveringen plaatsen. Het aanmaken van een account heb je in een paar stappen gedaan.

Zijn alle prijzen inclusief B.T.W.?

Al onze prijzen zijn inclusief B.T.W. (belasting toegevoegde waarde), tenzij anders vermeld. Ontdek de Alblasserwaard behoudt zich het recht voor om plotselinge prijsstijgingen van derden door te berekenen.

Zijn gemaakte boekingen definitief?

Ja, een gemaakte boeking is definitief. Mocht er gelijktijdig een uitje geboekt worden (kleine kans) dan nemen we binnen 24 uur contact met je op voor een passend alternatief.

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar Mijn account/registreren en vul daar je gegevens in. Na het bevestigen ontvang je een verificatiemail met een link. Door op de link te klikken wordt je account geactiveerd en kan je starten met het boeken/reserveren van je mooie uitjes in de Alblasserwaard en Vijfheerenlanden.

Hoe weet ik of mijn reservering gelukt is?

Direct na reservering ontvang je een bevestiging per e-mail. Check eventueel ook het spam filter / ongewenste e-mail. Heb je de bevestiging niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@bezoekgerrit.nl.

Ik ben ondernemer & wil graag aansluiten bij Ontdek de Alblasserwaard. Wat moet ik doen?

Wat leuk! Neem contact op met info@ontdekdealblasserwaard.nl, dan kijken wij graag samen wat er mogelijk is.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten?

Dat los je zelf gemakkelijk op. Ga naar inloggen en selecteer 'wachtwoord vergeten?'. Vul je e-mailadres in en druk op 'wachtwoord herstellen'. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Hoe zit het met de toeristenbelasting?

In de regio's Alblasserwaard & Vijfheerenlanden dient toeristenbelasting betaald te worden. Deze kosten dienen ter plaatse - bij het overnachtingsadres - voldaan te worden.

Hoe zit het met eventuele borg?

Als er borg van toepassing is, dan krijg je dit te zien tijdens het boeken van het uitje. 

Bekijk de antwoorden op de veelgestelde vragen of bel mij voor direct contact.

0184 726 680
info@ontdekdealblasserwaard.nl